Siena - przyciski
Stefan
2010-07-05 04:55:42 UTC
Mam problem z przyciskami przeciwmgielnym, awaryjnym i ogrzewaniem
tylnej szyby bowiem coś chyba styki źle działają, bo wciśnięcie nic nie
daje i trzeba bardzo mocno wcisnąć żeby przycisk się zaświecił - ale to
tylko chwilowe rozwiązanie bo problem się powtarza. Jak to można naprawić?
Tomek
2010-07-05 05:44:47 UTC
Mam problem z przyciskami przeciwmgielnym, awaryjnym i ogrzewaniem tylnej
szyby bowiem co¶ chyba styki Œle dzia³aj±, bo wci¶niêcie nic nie
stary problem - zimne luty. Trzeba wykrecic caly panel, wyciagnac plytke
drukowana i lutownica przygrzac wszystkie mozliwe luty oczywiscie
wspomagajac sie kalafonia. W sumie 20min zabawy a efekt trwaly na 100%.
Tomek
Stefan
2010-07-05 15:26:47 UTC
Post by Tomek
[...]
Tylko właśnie jak się dobrać do tego panelu. W książce którą mam nic na
ten temat nie ma...
Tomek
2010-07-06 06:57:09 UTC
Tylko w³a¶nie jak siê dobraæ do tego panelu. W ksi±¿ce któr± mam nic na
ten temat nie ma...
1. wyciagasz pokretla ogrzewania/sterowania nadmuchem (ciagniesz mocno do
siebie obydwa naraz)
2. odkrecasz 2 srubki ktore trzymaja panel srodkowy
3. dol panela odchylasz, srubokretem podwazasz w okolicy naprawianych
przyciskow i wyciagasz - pod radiem sa 3 zatrzaski (po lewej, prawej i na
srodku)
4. odpinasz z tylu wtyczke, odkrecasz pare srubek i masz plytke w garsci
5. po naprawie skladasz wszystko w odwrotnej kolejnosci

Trzeba uwazac, bo plastiki kruche...
Tomek
Grzenio
2010-07-06 10:20:13 UTC
Post by Tomek
[...]
zobacz na stronie http://www.autocentrum.pl/paliosiena/
dzial informacje nt. palio i siena
porady uzytkownikow
wymiana zarowek podswietlenia nawiewu
(skrypt chodzi pod IE pod mozilla kiepsko)

pozdrawiam
grzenio