stukanie zaworów cc900
Qba
2008-01-15 19:27:48 UTC
od jakiegos czasu zacza³ mi lekko postukiwac popychacz zaworu ale po
rozgrzaniu silnika tukot zanika³. Teraz niestety po odpaleniu zimnego
silnika klepi± zawory i po chwili przestaj± tak jak powinno byæ... ale po
jakiej¶ minucie zaczyna znou stukaæ chyba tylko jeden popychacz .... po
rozgrzaniu silnika troche cichnie to.. Je¿d¿e na pólsyntetyku i przejechane
mam na tym oleju prawie 10tys km, a od wymiany wszyskich popychaczy up³yne³o
jakies 20 tys.. Pytanie - czy poprostu olej tak "dobrej" marki jak Lotos :)
jest juz tak do d..y i trzeba wymieniæ czy tez nalezy w miare mozliwosci
wyregulowac popychacze bo nigdy nie byly pózniej po wymianie regulowane i
napelnic silnik normalnym olejem z wyzszej polki?
Pozdrawiam
Qba
identyfikator: 20040501
2008-01-21 14:53:40 UTC
sam sobie odpowiedziałeś, u mnie mechanik radzi wymianę
oleju...
Qba
2008-01-22 16:38:27 UTC
sam sobie odpowiedzia³e¶, u mnie mechanik radzi wymianê
oleju...
trafna uwaga :)
wymienilem na mobilka i problem znika jak sie silnik nagrzeje ale jednak
slysze jeden popychasz stuka troszke :(
Chodzi³o mi czy regulacja cos da.. bo ponoc w Aso reguluja mimo ze to sa
samoregulatory ;)
Pzdr