fiat punto 1,1 1996
n***@go2.pl
2008-03-19 11:13:44 UTC
witajcie moze moje pytanie od razu zakwalifikujecie jako pytanie lama
w dodatku leniwego bo wystarczy wpisac w google...itd. ale spytam bo
nic a nic nie orientuje sie w fiatach a nie mam czasu i pieniedzy
uczyc sie na własnych błedach.
Zainteresował mnie fiat punto 1,1 1996r 180 tys przebiegu. jak jest z
wytrzymałościa silnika i skrzyni biegów - ile moge jeszcze przejechac
bez w/w remontów (zakładajac ze nie przydarzy mi sie np. "toporny"
kierowca). jak jest z awaryjnoscia tego rocznika, na co zwrócic uwage
przy kupnie, sa jakies elementy które szczególnie szybko ulegaja
zużyciu?
pozdrawiam
mateusx6
2008-03-20 08:09:24 UTC