Seicento 900 - cos sie dzieje przy skrecaniu
majer
2010-02-26 13:18:17 UTC
Dzisjaj przy skrecaniu cos zaczelo mi trzeszczec w okolicach przednich
kol. W kierownicy przy skrecaniu czuje ze kola jakos dziwnie sie
zachowuja - jakby same powiekszaja skret i jakos dziwnie lekko
"uciekaja". Czy to cos z przegubami? Po tej zimie nie sposob nie wpasc w
dziury na drodze wiec pewnie cos uszkodzilem. Niedawno na przegladzie
poinformowano mnie ze na jednym z przegubow nie ma oslony wiec moze tam
nawchodzilo jakiegos syfu i uszkodzilo?

Maciek
2010-02-26 14:04:22 UTC
Post by majer
Niedawno na przegladzie
poinformowano mnie ze na jednym z przegubow nie ma oslony wiec moze tam
nawchodzilo jakiegos syfu i uszkodzilo?
To fajny przegląd, skoro Cię z niego wypuścili nie robiąc od razu
naprawy, albo przynajmniej nie sugerując natychmiastowego jej wykonania.
Ja rozumiem jeździć trochę z luzami w zawieszeniu, ale bez osłony przegubu??
Maciek
\\M.
2010-02-26 17:32:05 UTC
fajny serwis
bez smaru w przegubie albo oleju w skrzyni d³ugo nie pojeŒdzisz
pewnie wystarczy³o wymieniæ os³onê a teraz to masz do wymiany os³onê +
przegub
Witam
majer
2010-03-01 06:05:48 UTC
Post by \\M.
fajny serwis
bez smaru w przegubie albo oleju w skrzyni długo nie pojeździsz
pewnie wystarczyło wymienić osłonę a teraz to masz do wymiany osłonę +
przegub
No wlasnie stanalem w sobote na srodku drogi i juz nie ruszylem -
przegub do wymiany ;-(

krzysiek82
2010-03-01 13:36:13 UTC
Post by majer
No wlasnie stanalem w sobote na srodku drogi i juz nie ruszylem -
przegub do wymiany ;-(
może Cię to pocieszy, nowy dobrej jakości to jakieś śmieszne pieniądze
więc nie martw się będzie dobrze.
--
krzysiek82