[TECH] montowanie głośników
strielok
2008-01-08 16:50:41 UTC
Witam wszystkich,

Pytanie laika, na autach znam się prawie wcale a muszę założyć radio
samochodowe i głośniki w drzwiach. Auto Lancia y10.
Jak od czego zacząć, co będzie potrzebne (poza głośnikami i radiem :) ),
bede wdziećzny za pomoc.

Pozdrawiam
Maciek
Stoout
2008-01-08 23:13:43 UTC
Pytanie laika, na autach znam siê prawie wcale a muszê za³o¿yæ radio
samochodowe i g³o¶niki w drzwiach. Auto Lancia y10.
Jak od czego zacz±æ, co bêdzie potrzebne (poza g³o¶nikami i radiem :) ),
bede wdzieæzny za pomoc.
zacznij od telefonu do kolegi który zna sie troszke na elektryce i/lub
instalacjach audio, i sze¶ciopaku browara dla niego.
Bo jak zaczniesz grzebaæ sam, to wkoñcu i tak zadzwonisz po kolege, i
postawisz sze¶ciopak, tylko bedziesz bardziej z³y na siebie, ze zmarnowa³e¶
tyle czasu lub ze co¶ uszkodzi³e¶. A jak masz troche wiecej kasy to zajmie
sie tym ka¿dy zak³ad samochodowy montuj±cy audio lub alarmy.
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler