"Fiat dla Ciebie"
amstav
2010-04-07 20:08:24 UTC
Czy ktos z Was wie jak wyglada od strony formalnej wydluzenie gwarancji z
dwoch do trzech lat
pn. "Fiat dla Ciebie" ? czy wystarczy sciagnac z internetu, podpisac i
odeslac ten formularz ?
http://www.fiat.pl/pdf/kontrakt_fiat.pdf
Czy tez moze trzeba podpisac u dealera jakas dodatkowa umowe ? Cos jeszcze
trzeba dopilnowac
oprocz przegladow ?
\\M.
2010-04-07 20:54:49 UTC
to tzw gwarancja kontraktowa - ubezpieczenie - dodatkowo p³atna
max do 5 lat od chwile rejestracji
jak masz ma³y przebieg to sie op³aca
wieksze naprawy wymagaja konsultacji ubepieczyciela czy to zuzycie
eksploatacyjne czy gwarancja

wykupujesz to u delera chyba max w 18 miesiacu gwarancji
a przeglady w aso obowiazkowe

ogólnie lipa bo np naprawisz sprzeg³o za po³owe sk³adki ubezpieczenia
oprocz przegladow ?
JanuSz
2010-04-08 13:10:10 UTC
to tzw gwarancja kontraktowa - ubezpieczenie - dodatkowo płatna
max do 5 lat od chwile rejestracji
jak masz mały przebieg to sie opłaca
wieksze naprawy wymagaja konsultacji ubepieczyciela czy to zuzycie
eksploatacyjne czy gwarancja
wykupujesz to u delera chyba max w 18 miesiacu gwarancji
a przeglady w aso obowiazkowe
ogólnie lipa bo np naprawisz sprzegło za połowe składki ubezpieczenia
Pomyliło Ci się...
JanuSz
2010-04-08 13:12:45 UTC
Post by amstav
[...]
Trzeba to podpisać, ja podpisywałem u dealera. Potem przysyłają Ci
certyfikat na tę gwarancję. Pod warunkiem, że Twoje auto podlega tej
akcji. U mnie akcja nazywała się "Bravo dla Ciebie".

Pozdrawiam

Janusz (Bravo 1,6 MJ 120 KM)
amstav
2010-04-08 19:57:04 UTC
a jak sprawdzic czy auto podlega tej akcji ?
\\M.
2010-04-08 21:52:30 UTC
Wszystkie samochody osobowe marki Fiat wyprodukowane po 01.01.2009 z
wy³±czeniem: Fiorino Kombi , Scudo Kombi / Panorama, Ducato Kombi, zakupione
w autoryzowanych punktach sprzeda¿y Fiata w Polsce, posiadaj± 3-letni±
gwarancjê bez limitu kilometrów (2-letni± gwarancjê bez limitu kilometrów
oraz dodatkowy kontrakt rozszerzaj±cy gwarancjê na 3 rok eksploatacji
samochodu równie¿ bez limitu kilometrów). W ca³ym 3-letnim okresie,
pocz±wszy od daty sprzeda¿y samochodu, otrzymasz 3-letnie ASSISTANCE 24h,
wa¿ne na terenie ca³ej Europy.

Samochody marki Fiat wyprodukowane w roku 2008 i wcze¶niej standardowo
posiadaj± 2-letni± gwarancjê bez limitu kilometrów oraz 2-letnie ASSISTANCE
24h, wa¿ne na terenie ca³ej Europy. Niektóre modele mog± posiadaæ dodatkowe
gwarancje rozszerzone oferowane w ramach sprzeda¿y promocyjnej. Szczegó³y w
salonach sprzeda¿y.

Gwarancja kontraktowa to ubezpieczenie, Mysle ze holuj± do Aso gratis a
potem nie wiadomo
Post by amstav
[...]
Trzeba to podpisaæ, ja podpisywa³em u dealera. Potem przysy³aj± Ci
certyfikat na tê gwarancjê. Pod warunkiem, ¿e Twoje auto podlega tej
akcji. U mnie akcja nazywa³a siê "Bravo dla Ciebie".
Pozdrawiam
Janusz (Bravo 1,6 MJ 120 KM)