CC700 - co jakiś czas przerywa
Jacek Koz³owski
2007-09-03 17:56:54 UTC

Mam tak± przypad³o¶æ w swojej siedemsetce (gaŒnik FOS), ¿e co kilka dni
podczas jazdy przerywa
(tzn. jakby która¶ ze ¶wiec przerywa³a). Wymieniam ¶wiece ale to niezbyt
pomaga.
W trakcie jazdy (choæ czê¶ciej jak postoi) usterka znika i samochodzik
chodzi jak burza.
Wydaje siê te¿ jakby mia³ nawet wiêksz± moc (lepszy ci±g :) ).
Czego to mo¿e byæ wina? Pompa, cewka, modu³ elektroniczny?
Paliwo tankowa³em na ró¿nych stacjach a ¶wece mam NGK wiosn± wymieniane.

Jacek
Peter von Beerpuszken
2007-09-03 18:15:17 UTC
Moze sie pomyle na calej linni, ale sprawdz uszczelke pod pokrywa
gaznika. Tez mam cieniasa z FOSem, w pewnym momencie tez zaczal bardzo
dziwnie sie zachowywac, poprawilem uszczelke silikonem (akurat bylem
poza zasiegiem jakichkolwiek sklepow) i wszystko slicznie wrocilo do
normy. A tez wymienialem swiece, przewody wysokiego napiecia,
sprawdzalem cewke, uklad zaplonowy itp. Jak mowilem, moge sie
kompletnie mylic, ale warto to sprawdzic.

Peter von Beerpuszken
Jacek Koz³owski
2007-09-03 18:38:48 UTC
Dziêki za pomoc. Jak zrobiê dam znaæ z efektu.