Stukanie po dpaleniu
mat
2007-12-28 13:45:00 UTC

Mam ma³± niejasno¶æ

Odpalam silnik zimny po nocy (od jaki¶ 2 tygodni) troche sie nagrzeje ruszam
i mi cos stuka jakby w zawieszeniu w przedniej czesci auta, zatrzymuje auto
(silnik caly czas zapalony) i nic nie stuka , ruszam znowu stuka takie puk
puk puk puk przejade kilkanascie metrow i stukanie calkowicie ustaje mozliwe
ze to amortyzator? kojarzycie co to moze byc?

dzieki z gory za pomoc
pozdrawiam
Psychik
2008-01-02 18:53:51 UTC
Odpalam silnik zimny po nocy (od jakiś 2 tygodni) troche sie nagrzeje ruszam
[...]
podnosisz samochod na lewarku i krecisz kolem na luzie. moze felga
uszkodzona, albo tarcza hamulcowa Ci pekla, albo tloczek od hamulca
zasyfiony i nie cofa, albo sie klocek skonczyl i stuka, albo zawleczka
blokujaca mocowanie klocka wypadla/ulamala sie i dynda luzno cale
ustrojstwo.
nie jestesmy wrozkami. cza rozebrac i zobaczyc.
--
Psychik