kontrolka zolte auto z klodka
d¿eki
2010-01-21 06:32:49 UTC
Przy mrozach jak odpalam autko pojawia mi sie i juz niestety nie gasnie
zolta kontrolka samochodzik z klodka. Wylaczenie auta po paru minutach pracy
silnika skutecznie resetuje ta kontrolke i nie pojawia sie juz wiecej. Mozna
spokojnie jezdzic i nic sie nie dzieje. Niemniej niepokoi mnie co moze byc
przyczyna zapalania sie tej kontrolki na starcie, przy zimnym silniku i
wysokich mrozach ? Ktos z Was mial problem tego typu ?
\\M.
2010-01-21 10:08:39 UTC
A co to za auto model rok bo wrózki sa na innych kana³ach

Zaleznie od rodzaju kluczyka - i pojazdu

Najczesciej jest to b³ad komunikacji cenrali immo z wtryskiem
spowodowane zbyt duzym spadkiem napiêcia - np s³aby akumulator czy odpalanie
i w³aczony wentylator swiat³a radio