Wymiana hydrokorektora
czakista
2009-07-06 15:17:43 UTC
Zauważyłem 2 dni temu, że się "rozwaliło" to znaczy rozkleiło takie coś koło
lampy. Doszedłem, że to jest hydrokorektor.

Czy ktoś może mi napisać co z tym teraz zrobić? Kupić nowe (da się samemu
wymienić? jeśli tak proszę o instrukcję co i jak;)) czy skleić i napelnić
płynem (jakim?).

Proszę też o ceny bo z tego co widziałem po googlu to jakieś 120 zł.

Pacjent to Seiczak 900 (nie VAN).

Pozdrawiam
Czaki
Kalafior
2009-07-06 15:28:23 UTC
Musisz siê liczyæ z wymian± na nowy. Nie polecam pod domem jest z tym du¿o
zabawy, szczególnie z monta¿em nowego z tego wzglêdu, ¿e musisz montowaæ to
w jednej ca³o¶ci. Pozdr.
Czarek Daniluk
2009-07-07 10:59:39 UTC
Musisz się liczyć z wymianą na nowy. Nie polecam pod domem jest z tym dużo
zabawy, szczególnie z montażem nowego z tego względu, że musisz montować to
w jednej całości. Pozdr.
Kiedyś raz w życiu wymieniałem hydroregulację w Polonezie - nie polecam
robienia tego w SC samemu ...
W Polonezie był problem z przeciągnięciem tego przez fabryczną dziurę w
ścianie grodziowej ... i puszczeniem rurek w fabrycznych miejscach ...

Pozdrawiam !!