Czujnik cofania?
2007-03-28 17:41:14 UTC
Przymierzam siê do monta¿u czujników cofania/parkowania do Marea Weekend -
du¿e pud³o i ma³o widaæ.
Sporo tego le¿y na Allegro, ale co wybraæ?

Nie za bardzo te¿ chcê siê wierciæ na widoku w zderzaku.
Jak to robi± w nowych wozach, ponoæ czujniki to teraz standard?
A przygl±da³em siê nowym i "guziczków" w zderzaku nie widaæ?

Typowe uk³ady maj± tak± czy inn± konsolê z diodami/wy¶wietlaczem, czy innymi
obrazkami.
I z regu³y s± montowane gdzie¶ z przodu przy szybie/lusterku,
podczas, gdy ja odwracam g³owê do ty³u jak cofam.
I dla mnie nie jest to czynno¶æ bezsensowna?

Wiêc czy warto w to inwestowaæ i w co? - ¿eby by³o widaæ z ty³u a nie z
przodu?

Widzia³em te¿ kamerê podczerwon± z do¶wietlaniem LEDami.
Fajna zabawka, ale co bêdzie, jak siê to zab³oci?
Tylko wydana kasa?
Bo lataæ ze szmatk± i pucowaæ to ju¿ chyba bezsens?

Czekam na praktyczne rozwi±zania i opinie.

Pzdr.
ici
Gostek!
2007-03-28 21:32:13 UTC
Typowe układy mają taką czy inną konsolę z diodami/wyświetlaczem, czy innymi
obrazkami.
I z reguły są montowane gdzieś z przodu przy szybie/lusterku,
podczas, gdy ja odwracam głowę do tyłu jak cofam.
I dla mnie nie jest to czynność bezsensowna?
Poszukaj czujników montowanych pod trzecim światłem stopu. Widziałem coś
takiego w Merolu kolegi. Niestety nie powie mi gdzie go kupił bo
montował go poprzedni własciciel.
--
pozdrawiam Michał Magryta
gg:2634612 jid:Gostek!@chrome.pl