Punto II FL po przeglądzie.
Lukasz, sq2dyl
2010-05-10 12:04:38 UTC
Hej!

Zauważyłem, że w moim kropku prawa tylna opona zdziera się od
wewnętrznej strony. Zadzwoniłem z ciekawości do ASO i zapytałem o
geometrię. Usłyszałem ciekawą odpowiedź, że w Punto nie ma regulacji
zawieszenia z tyłu. Koszt samego badania geometrii - 250zł, ale i tak
nic nie wyregulują. Auto znam od nowości i na 100% jest bezwypadkowe
(nie liczę pogięcia błotnika z przodu ;-)) - a według ASO jeżeli są
problemy z geometrią, to musiał być jakiś dzwon.

Pomyślałem, że może to jednak nasze dziurawe drogi... Co o tym sądzicie?

Dodatkowo po przeglądzie wyszło, że do zrobienia jest hamulec z tyłu po
lewej (ma za małą siłę hamowania). Czy to może mieć jakiś związek?

PS.
Na oponach mam zrobione ok. 20tyś km, a różnica w zużyciu bieżnika ok
2mm. Amortyzatory w normie.
--
Łukasz, sq2dyl
Punto'03 1.2 8V
jian
2010-05-13 05:32:54 UTC
Post by Lukasz, sq2dyl
[...]
i mieli rację w PII nie ma regulacji geometrii tyłu

twój problem jednak to zużyte tuleje tylnej belki
stań tyłem do auta i zobacz czy czasami twoje koła nie wyglądają mniej
więcej tak:
|-----\

koszt tulei to około 30-50pln na stronę plus wymiana
rv
2010-07-29 19:31:24 UTC
Dodatkowo po przegl±dzie wysz³o, ¿e do zrobienia jest hamulec z ty³u po
lewej (ma za ma³± si³ê hamowania).
Za takie cos mi nie dali przegl±du, a nie ze wysz³o "po przegl±dzie".
Cylinderek pewnie do wymiany, taniocha.