Świece żarowe w silniku MultiJet 120 KM
yabba
2011-12-05 09:52:57 UTC

Moje Stilo (silnik MultiJet 1,9 120 KM) zaczęło wyświetlać komunikat "Check
glow plugs". Chciałbym sprawdzić świece żarowe, ale są dobrze schowane pod
kolektorem ssącym. Czy trzeba zdejmować kolektor ssący, czy jest patent na
łatwiejszy sposób dostępu?

yabba
Adoks
2011-12-07 00:11:08 UTC
nie wiem czy jest patent o kóry pytasz ale w poni¿szym linku masz manuala
wymiany ¶wiec w stilo 1,9
http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=284024243&an=0&page=0#Post284024243

-= adoks =-
Post by yabba
Witam,
Moje Stilo (silnik MultiJet 1,9 120 KM) zaczê³o wy¶wietlaæ komunikat
"Check glow plugs". Chcia³bym sprawdziæ ¶wiece ¿arowe, ale s± dobrze
schowane pod kolektorem ss±cym. Czy trzeba zdejmowaæ kolektor ss±cy, czy
jest patent na ³atwiejszy sposób dostêpu?
yabba
yabba
2011-12-07 10:01:07 UTC
nie wiem czy jest patent o kóry pytasz ale w poniższym linku masz manuala
wymiany świec w stilo 1,9
http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=284024243&an=0&page=0#Post284024243
-= adoks =-
Post by yabba
Witam,
[...]
Dziękuję. Nie znałem tego opisu. Jest on jednak do wersji 16V, a w moim 8V
dostep jest trudniejszy i dlatego zadałem pytanie czy można dokonać wymiany
bez demontażu dużej ilości osprzętu.

yabba
yabba
2011-12-08 00:50:13 UTC
Post by yabba
[...]
Post by yabba
Witam,
[...]
Znalazłem dokładny opis wymiany:

http://fiatstilo.orangespace.pl/wymiana-swiec-zarowych--jtd/

Co prawda jest to opis dla wersji 1,9 JTD 115 KM, ale osprzęt silnika jest
bardzo podobny jak w moim.

yabba
jo44
2012-01-18 23:04:44 UTC
Post by yabba
Witam,
[...]
Skorzystam z wątku. :)
Mam tez takie Stilo (Multijet 120KM). Silnik startuje normalnie (włączam
starter po zgaśnięciu "spiralki") jednak po chwili
"spiralka" zaczyna migać - kilkakrotnie (może 5, 6 razy)
po czym gaśnie. Żadnego komunikatu nie widzę, czy czas na
wymianę świec żarowych? Na liczniku 150 kkm.
Pozdrawiam
yabba
2012-01-19 10:55:39 UTC
Post by jo44
Post by yabba
Witam,
[...]
Migająca spiralka bez komunikatu oznacza chyba obecność wody w filtrze
paliwa. Masz filtr z czujnikiem czy bez?

yabba
jo44
2012-01-19 13:07:05 UTC
Post by yabba
Migająca spiralka bez komunikatu oznacza chyba obecność wody w filtrze
paliwa. Masz filtr z czujnikiem czy bez?
Można powiedzieć, że "wyjaśniło" się. :)
Pojawił się komunikat nakazujący sprawdzenie
świec żarowych - taki jak w Twoim samochodzie.
yabba

yabba
jo44
2012-01-19 23:14:20 UTC
Post by jo44
Można powiedzieć, że "wyjaśniło" się. :)
Pojawił się komunikat nakazujący sprawdzenie
świec żarowych - taki jak w Twoim samochodzie.
:))
Jeśli można, powiedz mi czy wymieniłeś świece
w swoim Stilo? Czy wymiana była łatwa - tak jak
na stronie, którą cytowałeś. Czy komunikat
zniknął?

Pozdrawiam
yabba
2012-01-20 09:39:01 UTC
[...]