Żarówka świateł mijania - BRAVA
Kocyk
2007-08-25 08:28:40 UTC
Nie mam pojęcia jak wymienić żarówkę świateł mijania. Może mi ktoś
podpowiedzieć?

Zdejmuję tą zakrywkę i od światełek postojowych wyciągam całą nasadkę -
to wiem gdzie, ale od świateł mijania nie mogę, nie chcę robić czegoś na
siłę, żeby nie uszkodzić, może ma ktoś jakieś fotki tego banalnie
prostego zabiegu :)

Pozdrawiam
Scyzoryk
2007-08-25 10:10:28 UTC
Zdejmujê t± zakrywkê i od ¶wiate³ek postojowych wyci±gam ca³± nasadkê -
to wiem gdzie, ale od ¶wiate³ mijania nie mogê, nie chcê robiæ czego¶ na
si³ê, ¿eby nie uszkodziæ, mo¿e ma kto¶ jakie¶ fotki tego banalnie prostego
zabiegu :)
wyciagasz kostke z przewodami i odczepiasz zarowke (jest docisnieta
drucikiem zamocowanym o metlowe haczyki) Zazwyczaj trzeba go nacisnac zeby
wyskoczyl z zaczepow.
--
Pozdr Scyzoryk

Corolla E11 1.6 P.M.S edition