Legalizacja butli gazowej
Robi
2005-09-08 07:30:12 UTC
Witam!
Posialem gdzies dokument poswiadczajacy legalizacje butli gazowej do
samochodu. Chodzi o dokument ktory dostaje sie do reki wraz z nowa butla. Z
tego co pamietam potwierdzal legalizacje butli na 10 lat. Bylem wczoraj
pierwszy raz na przegladzie z gazem i diagnosta koniecznie chcial zobaczyc
ten dokument. Obeszlo sie bez zobaczania. W zwiazku z tym mam kilka pytan:
1. Czy mam obowiazek pokzywac na przegladach dokument poswiadczajacy
legalizacje butli?
2. Czy na butli jest (powinna byc) gdzies wybita data waznosci legalizacji?
3. Ile kosztuje zalegalizowanie butli, na jaki okres sie ja dostaje no i
gdzie sie to wykonuje?
4. Czy dokument jest potrzebny przy przerejestrowyaniu auta, np sprzedajemy
i nowy wlasciciel rejestruje.
Pzdr
Robi
Danny
2005-09-08 15:36:12 UTC
Post by Robi
[...]
tak
Post by Robi
2. Czy na butli jest (powinna byc) gdzies wybita data waznosci legalizacji?
niekoniecznie
Post by Robi
3. Ile kosztuje zalegalizowanie butli, na jaki okres sie ja dostaje no i
gdzie sie to wykonuje?
kopię legalizacji ma producent butli i na podstawie nr seryjnego powinien
być w stanie dostarczyć...
Post by Robi
4. Czy dokument jest potrzebny przy przerejestrowyaniu auta, np sprzedajemy
i nowy wlasciciel rejestruje.
nie - ale przy przeglądach owszem...
Danny
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office